FAQ - TRIMINU

Medlemskaber

Sælger i virkelig produkterne til kostpris

Ja!

Triminu medlemmer køber altid alle produkter til indkøbspriser med tillæg af vores lager- og fragtomkostninger samt administration.

Hvordan bliver jeg medlem?

Du kan læse alt om, hvordan du tilmelder dig lige her – TILMELD. Eller du kan gå direkte til Medlemskabsprodukter og vælge dit Triminu Medlemskab.

Hvad koster medlemskabet?

Det er gratis at være medlem af Triminu

Jeg ønsker ikke at være medlem. Kan jeg handle hos jer alligvel?

Nej. Man skal være medlem for at kunne købe til de lave Triminupriser

Jeg ønsker at købe meget. Kan jeg få mængde rabat?

Nej.

Hvordan kan jeg være sikker på at få den største rabat

Vores system udregner automatisk den største samlede rabat til dig.

Hvordan annullerer jeg mit medlemskab?

Du kan til enhver tid annullere dit medlemskab.

Bemærk: Hvis du vælger at annullere og ønsker at blive medlem igen på et senere tidspunkt, starter du forfra, på de vilkår der gælder, når du melder dig ind igen.

Sådan annullerer du: Gå til dine “Konto” – “Medlemskaber” – Klik “Slet”.

Hvordan gen-aktiverer jeg mit medlemskab?

Log ind med dit brugernavn og adgangskode og gå til “Min Konto” – som du finder i hovedmenuen.

Klik “Gen-abonnering” og dit medlemskab er nu aktivt igen.

Bemærk at du vil have mistet evt. fordele eller specielle tilbud, der var gældende ved din første indmelding, når du genindmelder dig.

Produkter

Hvilke produkter sælger Triminu

Hos Triminu finder du kun de bedste produkter fra verdens førende producenter. Vi accepterer kun de højeste standarder på vegne af vores kunder. Ingen discountprodukter, white-label produkter eller tvivlsomme løfter.

Hvilke produkter er bedst til mig?

Det er umuligt at svare på. Hvilke produkter du bør vælge er op til dig; dit mål, smag, hvor mange penge du er villig til at bruge, alder, vægt osv. osv.

Vores Triminu Athletes har stor erfaring med kosttilskud, og de deler deres viden om kosttilskud, hvilke man skal bruge og hvordan man skal bruge dem, i artiklerne i Triminu Magazine.

Vi ville meget gerne give individuelle råd, men vi rådgiver helst ikke om kosttilskud. Vores personale er meget servicemindede og ivrige efter at hjælpe, men vi må anbefale, at du læser produktbeskrivelserne og prøver forskellige produkter, indtil du finder din favorit, eller at du konsultere en personlig træner i dit motionscenter.

Jeg kan ikke finde mit yndlingsprodukt?

Der findes tusinder af fitness- og sportskosttilskud på markedet, og vi ønsker ikke at lagre og sælge alt. Hvis du ikke kan finde dit yndlingsprodukt, så send os en besked (gå til Kontakt i hovedmenuen), og vi vil med glæde overveje det. Hvis der er generel efterspørgsel, vil vi meget gerne sælge produktet.

Er alle produkter lovlige?

Kort sagt; ja, alle vores produkter er lovlige i EU.

Triminu sælger kun produkter, som lovligt kan sælges i Holland og dermed i EU. Vores partnere er FDA-inspicerede virksomheder, og produkterne screenes. Ifølge den Europæiske Frihandelsaftale kan det, der er lovligt i et EU-land lovligt sendes til et andet EU-land. Kort sagt; ja, alle vores produkter er lovlige i EU.

Indeholder jeres produkter doping eller steroider?

Vi sælger ikke produkter, der indeholder stoffer forbudt af WADA. Vi følger WADA retningslinjerne, og vores produkter er altid steroidefri og er screenede og testede.

Fragt og levering

Hvilke forsendelsesmetoder tilbyder i?

Fragt og levering håndteres af tredjepart, og de er ofte i stand til at tilbyde flere fragtmuligheder, som du kan vælge i mellem på ’check ud’ siden. Alle med sikre og velkendte transportfirmaer.

Når ordren er afsendt, vil du modtage en bekræftelse på e-mail med den tilhørende faktura, et trackingnummer og et link, hvor man kan følge ordren på transportservice websitet fra den leverandør du har valgt .

Du kan modtage din bestilling på den adresse du ønsker (med undtagelse af postbokse).

Triminu B.V. står ikke for fragt og levering, som varetages af trediepart.

Du er også velkommen til at afhente dine varer på vores lager i Holland.

Hvor lang tid tager det før jeg modtager min bestilling?

Det afhænger af, hvor du bor i Europa; I Tyskland, Belgien og Holland er leveringstiden 1-2 hverdage, i resten af Europa 2-4 hverdage.

Med undtagelse af nogle sjældne undtagelser, bliver alle gennemførte bestillinger, der er betalt via kreditkort, PayPal o.lign. afsendt samme hverdag, så længe bestillingen er foretaget inden kl.12.00. Bestillinger, der er afgivet på et senere tidspunkt, afsendes næste hverdag.

Fragtvirksomheden vil ofte være i stand til at tilbyde dig flere fragtmuligheder, som du kan vælge i mellem – på check ud siden. Alle med sikre transportfirmaer. Den normale leveringstid er 1-4 hverdage afhængig af din adresse.

Når først ordren er afsendt vil du modtage en bekræftelse på e-mail med den tilhørende faktura, et trackingnummer og et link, hvor man kan følge ordren på transportservice websitet.

Hvordan fastsættes forsendelsesomkostningerne?

Forsendelsesomkostningerne varierer afhængig af den valgte metode, hvor du bor og bestillingens vægt. Al forsendelse forestås via en tredjepart partner, og de sørger for, at du tilbydes de lavest mulige priser med de bedst mulige transportfirmaer.

Hvad er mit trackingnummer?

Når din bestilling afsendes fra tredjepart-lager i Holland, tildeles din pakke et trackingnummer, og du modtager så en e-mail med alle detaljer. Navnet på transportfirmaet, forsendelsesdato og trackingnummer vil være oplyst i e-mailen.

Hvilke lande leverer Triminu til?

Lande i EU – Den Europæiske Union.

Er jeg ansvarlig for at betale afgifter og skatter på min bestilling?

Afgifter og skatter er forskellige i hvert land, og mange faktorer spiller ind i fastlæggelsen af, hvorvidt der skal betales afgift. Bestillinger sendt til lande uden for den Europæiske Union kan være underlagt importafgifter og toldafgifter, der opkræves af destinationslandet. Vores erfaring er, at de fleste udenlandske kunder ikke opkræves, når de modtager leveringen, men eventuelle ekstra gebyrer for fortoldning skal betales af modtageren. Told varierer meget fra land til land, og vi anbefaler, at du kontakter din lokale toldmyndighed for yderligere information, hvis du er i tvivl.

Lever i til postbokse?

Nej. Du kan modtage din bestilling på den adresse du ønsker, med undtagelse af postbokse.

Betaling

Hvordan kan jeg betale?

Vi ønsker at gøre køb hos Triminu så bekvemt som muligt. Indtil videre kan du dog kun betale med kreditkort. MobilePay er desværre ikke muligt, da vi ikke har base i Danmark.

Hvordan betaler jeg med kreditkort?

Når du er klar til at checke ud og ønsker at betale med Visa, Mastercard, American Express etc., så vælg Credit Card som betalingsmetode, og du vil blive viderestillet til en sikker server uden for Triminu. Indtast dine kortoplysninger herunder korttype, kortnummer, udløbsdato, CV2 kode og faktureringsadresse og klik Send Bestilling i bunden af siden.

Når en ordre indsendes ved hjælp af kortbetaling autoriseres oplysningerne, men pengene trækkes ikke på kontoen, men de reserveres. Selvom pengene ikke længere er til rådighed på kontoen, er de ikke gået ind på vores konto. Når en bestilling er blevet afsendt, bliver autoriseringen/reserveringen til en gennemført transaktion, og pengene går ind på vores konto og færdiggør købet.

For at beskytte mod svindel annulleres de bestillinger, som mistænkes for at være svigagtige og betalingen ugyldiggøres.

Hvorfor afvises mit kort?

Hvis dit kort bliver afvist vises en fejlmeddelelse umiddelbart efter, du har klikket på Send Bestilling knappen. Desværre modtager vi ikke nogen oplysninger om grunden til afvisningen, men vi foreslår at kontrollere at kortoplysningerne og leveringsadressen blev indtastet korrekt og så prøve igen. Hvis kortet bliver afvist igen kan du kontakte dit kreditkortselskab eller den udstedende bank for yderligere information.

For at beskytte mod svindel annulleres de bestillinger, som mistænkes for at være svigagtige og betalingen ugyldiggøres.

Hvad med sikkerheden?

Alle betalinger håndteres af Stripe, der er gennemgået af en PCI-certificeret revisor og er certificeret til PCI Serviceleverandør niveau 1. Dette er betalingsbranchens strengeste certificeringsniveau. For at opnå dette, benytter Stripe branchens bedste sikkerhedsværktøjer og -metoder, for altid at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Triminu B.V. har ikke adgang til-, og gemmer ikke nogen betalingsdata.

Jeg har fået nyt kreditkort. Hvordan opdaterer jeg min konto?

Gå til siden med dine konto oplysninger. Klik på dit abonnement og derefter på Change Payment. Indtast dine kortoplysninger.

Jeg har ikke foretaget dette køb. Hvordan får jeg mine penge tilbage?

Hvis du ikke erindrer at have foretaget købet, så kontroller venligst om du, eller nogen i din husstand, har købt noget fra Triminu for nylig. Hvis dette ikke er tilfældet, skal du straks kontakte din bank for at starte tilbagekaldelsesprocessen. Triminu er ikke godkendt til at gøre dette på dine vegne. Du skal personligt kontakte din bank.

Vil du være blandt de første der modtager vores knaldgode tilbud?

Tilmeld nyhedsbrev

Ingen produkter i kurv